Автор Сообщение
Крокодил [1463]  
avatar
2023-12-26 18:56
На даний момент у грі склалась неприємна ситуація стосовно цінності золотих монет, як внутрішньоігрової валюти. Його досить важко накопичувати, але й не дуже є куди дівати.
Також є проблема накопичення неходових ресурсів на складах.
Маю пропозицію, що допоможе змінити обидва ці аспекти.
Отже пропоную замінити ломбард "Мідас" на Торговий дім "Мідас".
Суть - перетворити його на своєрідний "обмінник" ресурсів на золото і навпаки, з елементами ринкової економіки.

Має бути стовпець з піктограмами інгрів, і дві колонки - купити/продати(доступні три варіанти кількостей: 1/10/100 одиниць і вказана ціна за цю кількість)

Наприклад:


Далі основне - кожна операція змінює вартість ресурсу( купівля збільшує, продаж зменшує).
Якщо я купив 100 води, то ціна за сотню стала:
Купити [100] 11з 3с 40м (+5.0%)
Продати [100] 9з 2с 25м(+2.5%)
Якщо продав 100 води то навпаки:
Купити [100] 10з 5с 30м(-2.5%)
Продати [100] 8з 5м 50м(-5.0%)
Наступна операція змінює ціну, беручи за базу вже новий курс.
При відсутності операцій з конкретним ресурсом протягом певного часу( скажімо 20 хв) ціна починає повільно падати, для купівлі, і рости, для продажу.
Тобто ми отримуємо такого собі NPC, що водночас генерує і споживає ресурси. Таким чином навіть найменш ходовий ресурс стає цінним. Чим менше його продають, тим більша його ціна, що стимулюватиме його продаж гравцями.

Переваги:
- можна в будь-який момент купити/продати інгри, не чекаючи коли знайдеться продавець/клієнт серед гравців
- новачок може збирати будь-який доступний ресурс знаючи, що полюбе його продасть
- також новачки зможуть сходу розуміти цінність тих чи інших ресурсів
- гравці охочіше витрачатимуть золото, бо його завжди можна отримати, продавши якісь інгри. Без прив'язки до активності інших гравців
- такий ринок підтримуватиме активність руху голда і рєсів за любих обставин. Просто при великій кількості гравців ціни на інгри будуть сильніше падати, а при малій - рости


Недоліки:
- скоріш за все, адміну, спочатку потрібно буде вручну підкориговувати курс, щоб не вискакувало якихось сильних перекосів і глюків, типу продажу 1 води за 100500з
- зменшиться активнічть гравців на аукціоні, але її там і так майже нема.

Також, спочатку, потрібно ввести лише інгри( без руди/дерева/дорогоцінного каміння і т.п.), щоб відпрацювати формули розрахунку вартості. З часом варто додати всі ресурси( в тому числі і ті, що ріжуться з мобів і статику)

Також на базі цього можна буде зробити квести з винагородою в вигляді контрактів на купівлю/продаж певної кількості інгрів за фіксованою ціною( наприклад продати 100 кж за 30з, чи купити 10 адамантія за 2з), нові каравани та інші активності.

Вважаю це просто необхідним доповненням гри, для стабілізації економіки і подальшого розвитку проекту.

PS: так, дорогі ресурси, типу чорної руди, будуть в основному купувати, а не продавати. Але в цьому і суть. Вони стануть хорошим каналом виводу з обігу золота.


Uran [1003]  
avatar
2023-12-26 18:40
люто плюсую, как минимум вреда от такого нововведения не будет, а польза весьма и весьма (с позиции игроков)


Крокодил [1463]  
avatar
2023-12-26 18:42
Теж думаю що нічого не наламає. вкрайньому час від часу будуть вискакувати дуже дешеві, або дорогі партії інгрів. Але гравці будуть їх ловити і балансувати ціну

Цитата:
Автор: Uran, 2023-12-26 18:40 ------
люто плюсую, как минимум вреда от такого нововведения не будет, а польза весьма и весьма (с позиции игроков)



Крокодил [1463]  
avatar
2023-12-26 19:09
Так, певний час ті ресурси, яких багато на складах будуть доволі дешевими. Але так буде до того часу, поки не розпродадуть надлишкові запаси. Надалі ціна почне підніматись і їх стане вигідно добувати


Rayceek [1283]  
avatar
2023-12-26 19:19
Я не понимаю где в данном предложении появится лишнее золото, у топов и так почти все есть, у новичков нету этого самого золота. Потому, только на мой взгляд, для новичков нужно придумать источник золота, который не повредит процессу игры и не заставит топов мультить, только в этом случае новички смогут воспользоваться данным предложением и что то покупать.


Крокодил [1463]  
avatar
2023-12-26 19:24
я думаю що скоріш мають продавати, а не купувати. Хоча хз. Це лише можна побачити на практиці. Знову ж, я не бачу що таке оновлення може наламати(тому й кинув на форум, якщо щось провтикав то мене поправлять). А от плюсів може вилізти не мало.
Та й ті самі контракти на добування/продаж можуть нубам допомогти продати всякий непотріб за хорошими цінами


Squall [769]  
avatar
2023-12-27 12:09
Минус идеи - в самой возможности делать ресы из денег и наоборот.

В игре есть некоторое количество "не очень нужных" ресурсов, которые добываются в паре с нужными. (например обычное бревно, идущее в паре с сосновым).

А корректные "стартовые" цены установить будет сложно.

ТОПы моментально сольют "неликвидные" ресурсы, цена на которые будет достаточно большой, и скупят популярное (вода, КЖ, КС, СЦ, сосна, редкие руды).

Идея-то интересная, но по факту реализации - может получиться халявный обменник "обычных брёвен на сосновые по курсу 1:1.5".




Крокодил [1463]  
avatar
2023-12-27 13:27

Так, в певні моменти будуть перекоси, і це нормально. Ціна буде залежити від того, скільки за ресурс готові платити, і наскільки він затребуваний. Якщо тієї ж сосни натруках буде більше ніж її використовують, то звісно ціна на неї може навіть зрівнятись зі звичайними колодами. І це нормально. Це будуть ринкові ціни, складені з сукупності факторів(затребуваність в крафті, важкість добування і т.д.). Особливо спочатку, плки будуть зливатись надлишкові запаси зі складів.
Цитата:
Автор: Squall, 2023-12-27 12:09 ------
Минус идеи - в самой возможности делать ресы из денег и наоборот.

В игре есть некоторое количество "не очень нужных" ресурсов, которые добываются в паре с нужными. (например обычное бревно, идущее в паре с сосновым).

А корректные "стартовые" цены установить будет сложно.

ТОПы моментально сольют "неликвидные" ресурсы, цена на которые будет достаточно большой, и скупят популярное (вода, КЖ, КС, СЦ, сосна, редкие руды).

Идея-то интересная, но по факту реализации - может получиться халявный обменник "обычных брёвен на сосновые по курсу 1:1.5".




Support [419]  
avatar
2023-12-28 13:29
Выглядит перспективно. Будет обработано.


kotovski [101]  
avatar
2024-01-12 03:48
Полагаю, что лучше предоставить регулировку цен игрокам.
То есть - ордеры на продажу/закупку просто
Таким образом не только экономика оживёт, но и в игре появится возможность зарабатывать на торговле

Новички смогут просто зайти в магаз и посмотреть что востребовано.

То есть - игроки пусть сами выставляют цены покупки/продажи. Естественно - должна быть некая комиссия за сделки в таком случае, чтоб создать минимальный отток золота и оно не обесценивалось

Таким образом рынок будет сам себя регулировать. Что востребовано - будет расти в цене, ибо спрос больше, чем предложение

Можно даже добавить скилл "Торговля" который будет качаться с каждой совершенной сделкой, а его уровень будет определять количество ордеров, которые может разместить игрок